verpleegsterysabelingambia.reismee.nl

Relaxen hoort er ook bij

Salaam malekum,

Bij een weekend horen leuke dingen en dat hebben we dan ook gedaan. Op onze vrije dag zijn we naar een hotel geweest waar we lekker konden lunchen en genieten van het zonnetje en de zee op het privestrand van het hotel. Rond dat hotel waren er allemaal aapjes in het wild die naar ons toekwamen, op ons kwamen zitten en uit onze handen kwamen eten. Heel erg leuke ervaring! Vandaag zijn we met een paar gambianen en de nieuwe vrijwilligster(Anna), die hier sinds woensdag is, naar een leuk rustig strandje geweest. Ondertussen is Marion ook vertrokken hier. Zij was hier al voor het 3e jaar op rij 2 maanden en heeft heel veel betekent voor vele gambianen. Dit was een emotioneel moment en er werd voor haar een heus afscheidsparty georganiseerd. Dit was typisch Afrikaans feest met een djembégroep die kwam optreden en danseressen erbij. We hebben allemaal mee gedanst en genoten van de muziek en de danseressen. Het was een hele leuke avond waarbij vele mensen uit de buurt ook aanwezig waren.

Marc van hoof

Dag Ysabel
Fijn dat het daar goed meevalt!
Bewonder je dat je daar als vrijwilliger werkt. Super leerzaam, denk ik. Ik kan me voorstellen dat men daar zo gesteld op je is als hier.
Geniet er maar van!
Groetjes
Marc

Lieke, Lia, Elle - team VW

Klinkt als een heerlijk weekend! Fijn dat je zo aan het genieten bent :)